Prihlásenie » Registrácia » Pýtajte sa: +420 770 110 650


Ľahká starostlivosť

V 1 až 3 týždňovej starostlivosti sa vám s jedlami KetoFit úspešne podarilo zhodiť váhu a dostali ste sa na svoju vysnívanú hmotnosť.

Aby nenastal jo-jo efekt, teraz bez prerušenia naviažte ľahkou starostlivosťou, a to tak, že budete pokračovať v rytme 6 jedál za deň. Z toho 2-3 jedlá tvoria KetoFit jedlá, ktoré ste si obľúbili. Zvyšné jedlá si pripravujte, alebo nechávajte pripraviť presne podľa KetoFit receptára. Stále obmedzujete konzumáciu alkoholu. Viac o tom e-book č. 4: Alkohol a jeho vysoká kalorická hodnota.

Príklad jedného vzorového dňa

prebúdzate sa o 7:30

08:00 skonzumujte 1 porciu jedla z nášho receptára, napríklad rolky debrecínky plnené vaječnou pomazánkou

10:30 tyčinka KetoFit

13:00 kokteil KetoFit (napríklad: čierne ríbezle, malina, banán alebo jahoda)

15:30 si doprajte 1 porciu zeleninového jedla boršč z nášho receptára

18:00 si doprajte 1 porciu napríklad markrelovej nátierky z nášho receptára

20:30 si doprajte 1 porciu zeleninového jedla z nášho receptára, napríklad zapečený špenát s vajíčkom a cuketou na cesnaku

23:00 si prípadne namiesto neskorého jedla pochutnajte na kokteili KetoFit s karamelovo-vanilkovou príchuťou

Ketodiéta KetoFit ľahká starostlivosť 20, 30 a 37 dní je určená pre ženy, ktoré už s ketodiétou KetoFit schudli.
Po 3-týždňovej starostlivosti dodržiavajte 37 dní ľahkej starostlivosti, aby váš jo-jo efekt bol čo najmenší. Pri správnom dodržiavaní nebude jo-jo efekt žiadny a budete ešte niekoľko kilogramov chudnúť.
Po 2týždnnej starostlivosti dodržiavajte 30 dní ľahkej starostlivosti, aby váš jo-jo efekt bol čo najmenší. Pri správnom dodržiavaní nebude jo-jo efekt žiadny a budete ešte niekoľko kilogramov chudnúť.
Po 1týždennej starostlivosti dodržiavajte 20 dní ľahkej starostlivosti, aby váš jo-jo efekt bol čo najmenší. Pri správnom dodržiavaní nebude jo-jo efekt žiadny.
Telo tak ochránime od náhleho prísunu sacharidov. Tukové bunky sú v tejto fáze citlivé na veľmi malé množstvo škrobu z príloh a ďalšie sacharidy. Tukové bunky sú pripravené veľmi pohotovo rásť. Vďaka dodržaniu vyššie uvedeného postupu a vďaka kokteilu KetoFit zostanú tukové bunky v pokoji a nedôjde k ich rastu.

Alternatívne použitie KetoFit ľahkej starostlivosti

KetoFit ľahká starostlivosť je určená aj ženám, ktoré sa nechcú úplne prispôsobiť v jedle, napriek tomu by rady schudli. Alebo nechcú chudnúť tak rýchlo, ale preferujú pohodlnú a účinnú metódu KetoFit. V priebehu pol roka až roka možno zhodiť až  12 kg. V poslednej dobe sa stretávame aj s pozitívnymi reakciami zákazníčok, ktoré si dávajú KetoFit namiesto večerného jedla. A to z dvoch dôvodov: po prvé pre jeho jednoduchosť, po druhé si chcú 100% poistiť svoju váhu a zároveň získavať prísun potrebných vitamínov.

Pokračujte tu

Vďaka diéte KetoFit ste zoštíhlela o 10-14 kg. Lúčenie je smutné, ale zároveň je to príležitosť na udeľovanie dobrých rád.

Aby ste si svoju váhu, na ktorú ste právom pyšná, udržala, stačí dodržiavať to, čo už vás KetoFit vlastne naučil:

  • jedlo robte ako samostatnú činnosť, nič ďalšieho k nemu nepatrí, ani myšlienky
  • plánujte, čo budete jesť, 1 deň dopredu (výpadok a hladovka je nepriateľ)
  • sacharidy úplne vynechajte v popoludňajších hodinách
  • stále obmedzujete konzumáciu alkoholu; viac o tom e-book č. 4: Alkohol a jeho vysoká kalorická hodnota
  • denné jedlo začínajte zeleninou alebo zeleninovým šalátom a následne podľa zmeny v pocite hladu prispôsobte svoju porciu hlavného jedla
  • jedzte 6x denne, počet jedál nezanedbávajte ani kvôli času; jedlo je základná potreba, ktorá by mala dostať prednosť pred všetkými ostatnými činnosťami, ktoré len "súria" alebo naozaj súria
  • pite 6x denne 500 ml a hlavne nápoje nesladené cukrom
  • prílohy vždy polovičné, než je servírovaný štandard
  • odmietajte polovicu porcie, keď pred vás niekto postaví väčšiu porciu, než ste čakali; naučte sa prebytok venovať, zahodiť; alebo si ho nechajte zabaliť so sebou, aby poslúžil v čase ďalšieho jedla
  • majte pri sebe jedno diskrétne vrecko jedla KetoFit v zálohe, aby ste sa nemuseli spoliehať na fastfoody a iné náhodné zdroje
  • zdravé potraviny ako: včelí med, oriešky, semienka, olivový olej, džúsy, melón ... nie sú diétne; jedzte ich rovnako striedmo ako iné potraviny
  • odmeňte sa za dodržanie každého pravidla dobrým pocitom 

 

Dámy, ide to ľahko :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teraz, po týždni užívania, som odhodlaná pokračovať ďalej. 22. dan za mnou – som nadšená. Okolie si všíma! 3. týždeň – nemôžem tomu stále uveriť – ide to ľahko. neviem viac, čo by som napísala okrem výborného odporúčania a fotiek ako dôkaz :)
Michaela Callcentrum
29 let „Fungujeskvěle“
Než som vyskúšala proteínovú diétu KetoFit, bol to boj. Časovo náročné nakupovanie a príprava. Môžem povedať, že KetoFit fakt funguje. Všetko to skúmanie v obchode, koľko tukov / kalórií aký produkt obsahuje, a následnú prípravu jedlá, aby bolo všetko presne odmerané, v KetoFit nemusím vôbec riešiť.
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučujem každému, kto to s chudnutím myslí vážne a chýba mu k motivácii ľahký štart.
Všetky príbehy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukčný starostlivosti nie sú zaručené pre každého a líšia sa podľa individuálnych dispozícií. Pred začatím redukčnej starostlivosti odporúčame odovzdať odkaz www.ketofit.cz Vášmu lekárovi a poradiť sa s ním ohľadom postupu a vhodnosti.

potravina pre zvláštnu výživu

ppl visa master maestro verification
Buďte s nami každý deň