Pýtajte sa: +420 770 110 650


Zvládnete samy diétu
KetoFit keto dietabez pomoci KetoFitu?

Skúste si krátky kvíz (zaberie vám maximálne
2 minútky) Zistite, či ste schopné samy zvládnuť chudnutie s bežnou stravou z obchodov. Poznať, počítať a zostavovať jedlá so správnymi hodnotami tukov, cukrov, bielkovín, vlákniny atď. Nie je to vôbec jednoduché!

Držíme palce!

 

1. Ktorú z troch ingrediencií by ste mohli zaradiť do proteínovej, respektíve Dukanovej diéty?

a) mrkva
b) slepačie vajcia
c) zemiaky

2. Koľko kJ/kcal by mal mať váš denný príjem v diéte?

a) 3 360/800
b) 5 670/1350
c) 2 940/700 

3. Aké minerály a stopové prvky musíme dopĺňať a v akom množstve?

a) vápnik 100 mg, sódík 30 mg, draslík 220 mg
b) draslík 3500 mg, horčík 160 mg, železo 17 mg
c) vápnik 900 mg, mangán nemusíme, jód 90 mg

4. Koľko skrytých tukov na 100 g obsahujú tieto potraviny: hovädzie mäso, vajcia, syr?

a) hovädzie mäso (napíšte hmotnosť v gramoch a percentách)
b) vajcia (napíšte hmotnosť v gramoch a percentách)
c) syr (napíšte hmotnosť v gramoch a percentách)

5. Koľko kalórií príjmem z polovice malého melóna, ktorý váži 2 kg?

a) 2 540 kJ/607 kcal
b) 1 270 kJ/303 kcal
c) 508 kJ/121 kcal 

6. Môžem jesť v proteínovej, respektíve dukanovej diéte sacharidy?

a) je to jedno
b) nie
c) áno

7. Koľko sacharidov v 100 g má:

a) fazuľa
b) baklažán
c) reďkovka

8. Akú zeleninu by ste mali jesť, aby nedošlo k zápche a zároveň, aby to bola zelenina neobsahujúca sacharidy?

a) mrkva
b) hrášok
c) uhorka

9. Aký je správny pitný režim v diéte?

a) 5 l
b) 2,5 l 
c) 1,5 l 

10. Koľko bielkovín na 100 g obsahuje:

a) pstruh
b) syr
c) šunka

11. Koľko gramov pre správny prísun bielkovín by mala mať moja porcia:

a) hovädzieho mäsa
b) tvarohu
c) kravského mlieka

12. Koľko kalórií príjmem z pol litra kravského mlieka?

a) 210 kJ/50 kcal
b) 63 kJ/14,5 kcal
c) 1 000 kJ/239 kcal

Skontrolujte si výsledky testu:

1) b)
2) a)
3) ani jedno
4) a) 7 až 18 g, teda až 18 %; b) 5,5 g; c) 15 až 45 g, teda až 45 %
5) a)
6) b)
7) koľko sacharidov v 100g má
    a) 21,4; b) 4,45; c) 5
8) c)
9) ani jedna odpoveď
10) a) 18,5; b) 28; c) 16
11) a) 200 g; b) 100–150 g; c) 600 ml
12) c)

 

Ak ste odpovedali správne na viac ako 10 otázok, máte perfektný prehľad o potravinách a diétu zvládnete samy.
V opačnom prípade by ste sa mali spoľahnúť na KetoFit – schudnete bez starostí, bez znalostí potravín, pohodovo a bez stresu. Začať môžete hneď dnes






 

13451 hodnocení
4.6

 

Dámy, ide to ľahko :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teraz, po týždni užívania, som odhodlaná pokračovať ďalej. 22. dan za mnou – som nadšená. Okolie si všíma! 3. týždeň – nemôžem tomu stále uveriť – ide to ľahko. neviem viac, čo by som napísala okrem výborného odporúčania a fotiek ako dôkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučujem každému, kto to s chudnutím myslí vážne a chýba mu k motivácii ľahký štart. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všetky príbehy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukčný starostlivosti nie sú zaručené pre každého a líšia sa podľa individuálnych dispozícií. Pred začatím redukčnej starostlivosti odporúčame odovzdať odkaz www.ketofit.cz Vášmu lekárovi a poradiť sa s ním ohľadom postupu a vhodnosti.

potravina pre zvláštnu výživu

ppl visa master maestro verification
Buďte s nami každý deň