Pýtajte sa: +420 770 110 650


Inšpirácia na diétne jedlá
a jedálniček na chudnutie

 

Snažíte sa schudnúť alebo si udržať vašu postavu? Základom vašej snahy musí byť vyladený jedálniček. Skúsenosti hovoria jasne – úspešné chudnutie je predovšetkým o jedle.

Ale pozor, nebudeme vás trápiť pokrmami bez chuti! Tieto diétne jedlá si užijete a spoľahlivo zaženiete hlad aj chuť na sladké.

diétne jedlá a jedálniček na chudnutie

Diétne jedlá a sacharidy

Hneď na úvod si povedzme aspoň základ o prístupe k diétnym pokrmom. Ak ide o jedálniček na chudnutie, sú tu dva základné prístupy:

a) obmedziť hlavne vysoko kalorické jedlá a starostlivo počítať kalórie

b) zamerať sa hlavne na celkové obmedzenie sacharidov a využiť princípy proteínovej diéty

My sme presvedčení, že omnoho lepšia cesta ako rýchlo schudnúť je variant B, a hneď vám to aj vysvetlíme. Pozrime sa na energetickú hodnotu základných živín – sacharidov, proteínov a tukov. Sacharidy a proteíny majú podobnú, približne polovičnú energetickú hodnotu, než majú tuky. Prečo teda obmedzovať predovšetkým sacharidy a nie tuky, ktoré sú 2× kalorickejšie? Z niekoľkých dôvodov:

  • sacharidy majú najmenší sýtiaci potenciál –hlad zaženú len na krátko
  • sacharidy sa ukladajú len v podobe tuku (zanedbáme glykogén) a ak sacharidy nespálime, priberáme
  • sacharidy zásadne ovplyvňujú krvný cukor a vyplavovanie inzulínu, s čím súvisí ukladanie tuku
  • sacharidy náš organizmus potrebuje prijímať v minimálnom množstve (na rozdiel od proteínov)

Stručne povedané, sacharidy sa nám do diétneho jedálnička vôbec nehodia. Samozrejme, aj tuky môžu významne prispievať k nadváhe. Stačí si ale strážiť ich množstvo, vynechať tie nezdravé, nepotrebné (tzn. hlavne rafinované tuky a oleje) a naučiť sa používať tuky zdravé a nevyhnutné.

 

Zľava KetoFit

 

diétne jedlá a jedálniček na chudnutie

Zostavujeme diétny jedálniček

Čo z toho vyššie spomínaného vyplýva? Diétny jedálniček najlepšie postavíme na kvalitných proteínoch a tukoch, ktoré doplníme vhodnou zeleninou. Nevýhody sacharidov sme si už vysvetlili, takže teraz ešte hlavné argumenty, prečo práve tuky a proteíny:

 

  • proteíny a zdravé tuky (esenciálne mastné kyseliny) sú pre náš organizmus nevyhnutné
  • tuky a proteíny majú vysoký potenciál sýtosti – zaženú hlad na dlhú dobu
  • podporíte vaše telo, aby sa preorientovalo na energiu z tukov a lepšie spaľovalo tukové zásoby
  • môžete využiť princípy keto diétyktorá je pre rýchle chudnutie úplne bezkonkurenčná

 

Práve keto diéta je z pohľadu chudnutia naozaj mimoriadna. Aj bez športu ľudský metabolizmus prepne do ketózy a čerpá energiu z tuku. Tým pádom telo aktívne spaľuje aj tukové zásoby. Keto diéta je preto skvelá aj pre osoby, ktorým obezita nedovolí cvičiť alebo inak športovať. Keto diéta spočíva v maximálne striktnom obmedzení sacharidov.

 

Recepty na chudnutie

Veríme, že na úvod do problematiky chudnutia to už stačilo, teraz hurá na jedlo. Najskôr sa pozrieme na diétne jedlá s minimom sacharidov, vhodné aj počas držania keto diéty a na rýchle chudnutie. Ak nechcete príliš tlačiť na pílu a stačí vám skôr udržiavať postavu, či chcete chudnúť pozvoľna, preskočte pokojne na ďalšiu časť článku.

 

Mexická tortilla bez múky

Tortilly sú obľúbená a praktická dobrota. Sú ideálnym občerstvením na cesty alebo po cvičení. Tento bezsacharidový recept pracuje so špeciálnou zmesou na proteínové omelety KetoFit. Múku nebudete potrebovať!

prejsť na keto recept

 

 

Keto pizzaProteínová diétna pizza

Pizza počas diéty? Možno to znie neuveriteľne, ale je to možné. A ako to zvládnuť bez múky? Prekvapivo si pomôžeme zmesou na proteínové kokteily a paradajkovou keto polievkou KetoFit.

prejsť na keto recept

 

 

 

Proteinový keto nanuk Ice cream KetoFitProteínové koláče

Alebo ako si z diéty neurobiť neustále odriekanie. Počas chudnutia a dodržiavania diétneho jedálnička by ste asi koláče nečakali. Ale toto sú koláče s minimom sacharidov, takže maškrtiť môžete úplne v pohode. Aj pritom nám pomôže zmes na kokteily KetoFit.

prejsť na recept

 

 

Keto těstoviny se špenátem a parmazánemHovädzie na hubách s proteínovými cestovinami

Toto je tak trochu česká klasika, že? Ale vôbec to nie je na škodu, ide o veľmi dobré diétne jedlo! Náš recept má (vďaka proteínovým cestovinám) minimum sacharidov, ale za to bohaté množstvo proteínov. Je vhodný aj počas držania keto diéty, chudnutia a rysovania svalov.

prejsť na recept

  

Restovaný celer s květákem na kariRestovaný zeler s karfiolom na kari

Milujete zeleninové jedlá s vôňou exotickej kuchyne? Toto je ľahká, zdravá, a pritom vyvážená kombinácia ideálna dokonca aj pre vegánov. Restovaný zeler s karfiolom na kari si určite obľúbite!

prejsť na recept

 

 

Proteinový cheesecake pro fit postavuProteínový čučoriedkový cheesecake

Klasický cheesecake je typický zdroj prázdnych kalórií. Tento recept ale spĺňa zásady diétneho jedla a je to skvelý tip, ak chcete prekvapiť návštevu zdravým dezertom. Maškrťte zdravo!

prejsť na recept

 

 

Tak a to by na ochutnávku mohlo stačiť. Množstvo ďalších diétnych jedál s minimálnym obsahom sacharidov nájdete v prehľade receptov na rýchle chudnutie a keto diétu tu. Nechýba ani keto burger alebo viacero skvelých polievok a nátierok.

 

Jednodenný jedálniček na chudnutie

Pre lepšiu predstavu vám ešte ukážeme, ako môže vyzerať diétny jedálniček na jeden deň s viacerými variantmi. Obsahuje iba jedlá s minimom sacharidov a využíva kvalitné keto ingrediencie českej značky KetoFit:

 

1. jedlo: 7:00, raňajky

a) Teplá omeleta KetoFit s pórovo-syrovou príchuťou a k nej niekoľko reďkoviek.
b) Croissant s Keto džemom KetoFit.
c) Sladký kokteil KetoFit s obľúbenou orieškovou príchuťou.

Na pitie nesladený čaj alebo káva, prípadne použite náhradné sladidlo. Po jedle vypite 250–500 ml vlažnej vody. Ak nie ste zvyknutí raňajkovať hneď skoro ráno, pripravte si raňajky do plastovej krabičky so sebou.

 

2. jedlo: 10:00, desiata

a) KetoFit proteínový kokteil pripravený v shakeri s 220 ml vody.
b) Zalejte hubovú polievku KetoFit 250–300 ml horúcej vody a rozmiešajte. Do polievky si môžete pridať cestoviny Keto Risoni v tvare ryže. Po jedle vypite 250–500 ml vlažnej vody.

 

3. jedlo: 13:00, obed

a) Ak ste doma, doprajte si veľkú porciu teplej polievky z nášho receptára. Pripravujte ju čerstvú alebo siahnite do zásob v mrazničke. Ako sladkú bodku na záver si doprajte jednu porciu FitKao kakaového nápoja alebo panna cottu.
b) Upečte si za niekoľko minút proteínovú pizzu s paradajkovou omáčkou a obľúbenými ingredienciami. Zaručene si pochutíte.
c) Ak ste na cestách, pripravte si porciu kokteilu KetoFit z 220 ml vody s ovocnou príchuťou.

Ďalej vypite 250–500 ml vlažnej vody a zjedzte 1/2 šalátovej uhorky.

 

4. jedlo: 16:00, olovrant

a) KetoFit sviečková omáčka + sterilizované zelerové kúsky (nálev zlejeme).
b) Zalejte paradajkovú polievku KetoFit 250–300 ml horúcej vody a rozmiešajte.

Do polievky si nalámte kúsky chlebíkových krekrov KetoFit alebo pridajte cestoviny Keto Risoni v tvare ryže. Po jedle vypite 250–500 ml vlažnej vody.

 

5. jedlo: 19:00, večera

a) Orestujte plátky cukety na kvapke repkového oleja a skombinujte s čabajkovou omeletou.b) Pripravte si obľúbenú polievku z našich receptov, z ktorej zvyšok rozdeľte do menších krabičiek a zmrazte na ďalšiu večeru. Po večeri vypite 250–500 ml vlažnej vody.

 

Recepty na udržanie štíhlej postavy

Prichádza diétny jedálniček pre tie z vás, ktoré rýchlosť chudnutia až tak neriešite. Alebo si chcete udržať vašu súčasnú váhu, prípadne chcete rysovať svaly a držať podkožný tuk na uzde. V rámci keto diéty ich nazývame recepty pre stabilizačnú fázu.

 

Tu vás čakajú lahodné diétne jedlá, ako napríklad:

Kuracie prsia na kari

Kapor na bylinkách

Špízy s morčacím mäsom

Keto cestoviny so špenátom

Proteínová pomazánka s koriandrom

alebo sladký Cookies tvaroháčik

 

 

Všetky tieto jedlá určené na chudnutie a ďalšie recepty nájdete aj s fotkami a odkazom na podrobný recept tu.

 

diétne jedlá

Jednodenný jedálniček na udržanie postavy

Na záver sa pozrieme na ďalší príkladný jedálniček na celý deň. Ide o diétne jedlá, ktoré kombinujú striktnú keto diétu a menej striktné nízkosacharidové jedlá. Nie je to teda jedálniček na rýchle chudnutie, ako bol predošlý príklad, stále však drží sacharidy na uzde a rozhodne sa nemusíte báť, že priberiete. Pritom poskytuje dostatok proteínov, vitamínov a ďalších dôležitých živín:

 

1. jedlo: 7:00, raňajky

a) Teplá cesnaková omeleta KetoFit a k nej varená brokolica.
b) Sladký kokteil KetoFit s vanilkovou príchuťou.

Po jedle vypite 250–500 ml vlažnej vody. Ak nezvyknete raňajkovať hneď skoro ráno, pripravte si raňajky KetoFit do plastovej krabičky so sebou.

 

2. jedlo: 10:00, desiata

a) KetoFit kokteil s príchuťou broskyňa pripravený v shakeri s 220 ml vody.
b) Pripravte si paradajkovú polievku KetoFit, do ktorej si môžete pridať cestoviny Keto Risoni v tvare ryže.

Po jedle vypite 250–500 ml vlažnej vody.

 

3. jedlo: 13:00, obed

a) Pripravte si kuracie prsia na kari s restovanou cuketou a cestovinami Keto Risoni. Ako sladkú bodku si doprajte napríklad jednu porciu FitKao kakaového nápoje alebo Panna Cottu KetoFit alebo slanú bodku Keto rascové tyčinky.
b) Pochutnajte si na kaprovi s bylinkami a fazuľovými strukmi s cesnakom.

Opäť vypite 250–500 ml vlažnej vody a zjedzte 1/2 šalátovej uhorky.

 

4. jedlo: 16:00, olovrant

a) Tvarohová dobrota (nesladený tvaroh/jogurt/kefír, acidko + tableta s príchuťou KetoFit).
b) Pripravte si skvelú tvarôžkovú (syrečkovú) /makrelovú nátierku a k nej KetoFit chlebové krekry alebo Keto chlieb KetoFit.
c) Ste skôr na sladké? Potom zvoľte Keto Croissant s Keto džemom.

Po jedle vypite 250–500 ml vlažnej vody.

 

5. jedlo: 19:00 večera

a) Syrovú omeletu KetoFit ozdobte čerstvým pórom a tvrdým 30% syrom.
b) Pripravte si šampiňónovú polievku KetoFit a doplňte ju dusenými šampiňónmi. Do polievky si môžete pridať cestoviny Keto Risoni v tvare ryže.

Po večeri vypite 250–500 ml vlažnej vody. 

 

Dúfame, že vás aspoň niektoré naše diétne jedlá inšpirovali,
prajeme vám dobrú chuť a rýchle, pohodové chudnutie.

 

Viac než 50 ketofit jedál

 

 

 

Kúpiť keto jedlá KetoFit

 

 

 

 

 

 

 


 

Dámy, ide to ľahko :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teraz, po týždni užívania, som odhodlaná pokračovať ďalej. 22. dan za mnou – som nadšená. Okolie si všíma! 3. týždeň – nemôžem tomu stále uveriť – ide to ľahko. neviem viac, čo by som napísala okrem výborného odporúčania a fotiek ako dôkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučujem každému, kto to s chudnutím myslí vážne a chýba mu k motivácii ľahký štart. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všetky príbehy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukčný starostlivosti nie sú zaručené pre každého a líšia sa podľa individuálnych dispozícií. Pred začatím redukčnej starostlivosti odporúčame odovzdať odkaz www.ketofit.cz Vášmu lekárovi a poradiť sa s ním ohľadom postupu a vhodnosti.

Upozornění: Součást nízkoenergetické náhrady celodenní stravy určené pro snižování tělesné hmotnosti. Vzájemná kombinace proteinových potravin KetoFit zajišťuje veškeré základní živiny v potřebném množství na 1 den. Nevhodné pro těhotné a kojící ženy. Nepřekračujte doporučené dávkování. Dodržujte dostatečný příjem tekutin přinejmenším 1,5 litru na den. Nevhodné pro osoby do 18 let. Skladujte v suchu při teplotě 10–19 ° C. Chraňte před přímým slunečním zářením. Výrobce neručí za škody vzniklé nesprávným použitím. Dieta je plně funkční při nadváze.

Výrobce: 4FITNESS s.r.o. Příkop 843/4 60200 BRNO-STŘED, ZÁBRDOVICE IČ: 04213815 DIČ: CZ04213815

ppl visa master maestro verification
Získajte prehľad o zľavách a akciách

 
 
Buďte s nami každý deň