Pýtajte sa: +420 770 110 650


Cvičenie počas keto diéty – viete, čo si môžete dovoliť?

Ketónová diéta sa teší obrovskej popularite. Každý deň si nachádza stále viac klientov, ktorí sa vďaka nej dostávajú späť do formy a cítia sa zase fit. Aj vás ohromili výsledky keto diéty natoľko, že ste sa rozhodli ju sami vyskúšať? Ak áno, možno si hovoríte, ako je to vlastne s pohybom počas ketónovej diéty. Dá sa počas nej cvičiť alebo to nie je nutné a stačí jednoducho iba držať diétu? Prezradíme vám, aké cvičenie je popri keto diéte najvhodnejšie a čo jesť po tréningu, aby nedošlo k porušeniu keto diéty.

Cvičení při keto dietě

Ako funguje keto diéta?

Pre lepšie pochopenie toho, aký pohyb popri ketónovej diéte môžete zaradiť do vášho denného režimu, si najskôr poďme objasniť, čo je to ketogénna diéta. V skratke ide o formu chudnutia, ktorá využíva takzvanú ketózu. Ide o stav, pri ktorom organizmus namiesto sacharidov využíva ako zdroj energie telesné tuky. Vďaka tomuto procesu spaľovania začnú tukové vankúšiky viditeľne miznúť, a preto počas 4-týždňového držania ketónovej diéty môžete spozorovať veľké zmeny vašej váhy.


TIP: Máte nadváhu alebo ste ešte v norme? Zistite, ako ste na tom pomocou BMI kalkulačky. Stačí zadať 2 údaje a o niekoľko sekúnd v  tom budete mať jasno.


Jak funguje keto dieta

Cvičenie počas ketónovej diéty: 3 pravidlá, na ktoré nezabúdajte

Napriek tomu, že ketogénna diéta bola vytvorená odborníkmi tak, aby jej účinok nebol závislý na cvičení alebo športovaní, majte na pamäti, že pohyb je dôležitý nie len pre fyzické, ale aj psychické zdravie. Pravidelná prechádzka v parku dokonale vzpruží vaše telo a navyše okysličí váš mozog. Preto sa cvičeniu počas keto diéty nemusíte vyhýbať. Existujú však určité pravidlá, ktoré je vhodné dodržiavať. Aké sú to?

1. Pohyb počas ketónovej diéty voľte radšej s nižšou intenzitou

Veľkou výhodou ketónové diéty je fakt, že nie je nutné stráviť každý deň niekoľko hodín vo fitness centre a aj napriek tomu schudnete prebytočné kilá. Avšak vhodne zvolený typ športovej aktivity môže efekt diéty ešte podporiť. Ide predovšetkým o pohyb v nízkej až strednej intenzite, v takzvanom aeróbnom páse. O aké typy športových aktivít ide?

  • joga
  • pilates
  • plávanie
  • svižná chôdza
  • turistika
  • a ďalšie.

A ako dlho robiť niektorú z vyššie uvedených aktivít? Stačí 40 až 60 minút. Nezabudnite však, že počas cvičenia musí byť tepová frekvencia na 60 až 70 % maxima vašej tepovej frekvencie. V prípade vyšších čísel už ide o anaeróbne cvičenie, ktoré je vhodné skôr na budovanie sily a výkonu.

Cvičení při keto dietě joga

Cvičení při keto dietě - chůze

2. Krôčik po krôčiku k dokonalej postave

Rozhodli ste sa, že sa chcete dostať do formy. Objednali ste si výhodný balíček od KetoFit®, naplánovali ste si cvičenie na každý deň a ešte navyše prestanete fajčiť. Tak pozor, zabrzdite trochu. Ak chcete zmeniť váš doterajší životný štýl a zbaviť sa nadbytočných kíl, nie je nutné otočiť celý váš život hore nohami. Stačí, keď budete postupovať bod za bodom. Najskôr sa rozhodnite, ako dlho budete držať keto diétu a upravte vaše stravovanie. A až potom pridajte ďalšiu zmenu. Len tak si vytvoríte skutočný návyk, nie len chvíľkovú rutinu.


TIP: Stále váhate, či je ketónová diéta tým pravým chudnúcim programom pre vás? Pozrite sa na úžasnú premenu Radky. Budete prekvapení, aké výsledky vďaka KetoFit® dosiahla.


 

3. Počúvajte vaše telo

Na každú zmenu v stravovaní musí váš organizmus nejak zareagovať. Ak začnete držať diétu, je jasné, že si telo musí na nový režim zvyknúť. Preto sa môže stať, že sa počas keto diéty budete zo začiatku cítiť unavení a bez energie. Táto fáza trvá približne 2-7 dní (u niekoho nenastane vôbec) a následne sama odznie, pretože telo sa nižšiemu príjmu sacharidov prispôsobí. Tento jav sa nazýva aj sacharidová chrípka.

Keto chřipka

Nie je teda nič jednoduchšie, než pred cvičením počúvnuť vaše telo. Cítite sa unavení a bez energie? V takom prípade nie je nutné púšťať sa do tréningu. Mohli by ste si totiž skôr ublížiť, než podporiť vaše zdravie. Na druhej strane, ak sa cítite dobre, pokojne si môžete dopriať hodinu jogy alebo skúsiť cviky na ponaťahovanie celého tela.

Čo jesť po cvičení počas chudnutia?

Cvičenie je pre organizmus energeticky náročné. Preto nie je dôvod, aby ste trpeli hladom, ak vám po športovaní škŕka v bruchu. Na doplnenie energie a výživu svalov je po športových aktivitách ideálnym malým občerstvením napríklad proteínový kokteil alebo proteínová tyčinka. Po tomto občerstvení potom jednoducho pokračujte jedlom, ktoré nasleduje podľa vášho rozpisu niektorého z redukčných plánov KetoFit.

Proteinové koktejly po cvičení


TIP: Vyskúšali ste už mnoho diét, ale každá skončila neúspešne, alebo dokonca s niekoľkými kilami navyše? Vysvetlíme vám, čo spôsobuje neslávne známy jojo efekt a zároveň poradíme, ako mu predísť.


KetoFit vám pomôže alebo čo jesť počas keto diéty?

Ketónová diéta je špeciálny program na chudnutie, zložený z nízkosacharidových jedál, určený pre veľmi rýchle chudnutie. Existuje veľké množstvo keto receptov, vďaka ktorým si za chvíľku pripravíte jedlá vhodné pre ketónovú diétu.

Ak chcete ušetriť ešte viac času pri hľadaní receptov a ich následným varením, potom zvoľte jedlá KetoFit®. Nielen že si skvelo pochutíte, ale navyše si ich pripravíte počas niekoľkých minút. A nebojte, hlad po nich mať nebudete. Sú špeciálne zostavené tak, aby vás zasýtili na dlhú dobu. Dokonca sa ani nemusíte vzdávať vašich obľúbených jedál. S diétou KetoFit® si môžete dopriať nielen palacinky, alebo croissant, ale napríklad aj vaše obľúbené cestoviny, alebo pizzu. Dajte zbohom drastickým diétam.

 

Proteinová jídla po cvičení

 

Vyberte si jedlá vhodné
po cvičení počas keto diéty

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Dámy, ide to ľahko :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teraz, po týždni užívania, som odhodlaná pokračovať ďalej. 22. dan za mnou – som nadšená. Okolie si všíma! 3. týždeň – nemôžem tomu stále uveriť – ide to ľahko. neviem viac, čo by som napísala okrem výborného odporúčania a fotiek ako dôkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučujem každému, kto to s chudnutím myslí vážne a chýba mu k motivácii ľahký štart. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všetky príbehy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukčný starostlivosti nie sú zaručené pre každého a líšia sa podľa individuálnych dispozícií. Pred začatím redukčnej starostlivosti odporúčame odovzdať odkaz www.ketofit.cz Vášmu lekárovi a poradiť sa s ním ohľadom postupu a vhodnosti.

Upozornění: Součást nízkoenergetické náhrady celodenní stravy určené pro snižování tělesné hmotnosti. Vzájemná kombinace proteinových potravin KetoFit zajišťuje veškeré základní živiny v potřebném množství na 1 den. Nevhodné pro těhotné a kojící ženy. Nepřekračujte doporučené dávkování. Dodržujte dostatečný příjem tekutin přinejmenším 1,5 litru na den. Nevhodné pro osoby do 18 let. Skladujte v suchu při teplotě 10–19 ° C. Chraňte před přímým slunečním zářením. Výrobce neručí za škody vzniklé nesprávným použitím. Dieta je plně funkční při nadváze.

Výrobce: 4FITNESS s.r.o. Příkop 843/4 60200 BRNO-STŘED, ZÁBRDOVICE IČ: 04213815 DIČ: CZ04213815

ppl visa master maestro verification
Získajte prehľad o zľavách a akciách

 
 
Buďte s nami každý deň