Pýtajte sa: +420 770 110 650


Čo robiť, keď nechudnem a diéta nezaberá?
7 najčastejších chýb počas diéty

Konečne ste sa rozhodli, že sa prestanete vyhovárať a s vašou váhou niečo urobíte. Začali ste sa pravidelne hýbať a vylepšili ste svoj jedálniček. Lenže ani po pár týždňoch sa nič nedeje. Nielen, že kilá nejdú dole, ale dokonca ešte pribúdajú. Ako je možné, že aj napriek všetkej vašej snahe nemôžete schudnúť ani o kilo? Možno sa dopúšťate niektorej z chýb počas chudnutia. Priblížime vám tie najčastejšie z nich a zároveň vysvetlíme, prečo kvôli nim kilá neubúdajú.

Co dělat, když nehubnu

Nedarí sa vám schudnúť? Pozor na týchto 7 chýb počas chudnutia

Ako asi sami tušíte, neexistuje jeden tajný recept na to, ako rýchlo schudnúť. Pokiaľ sa budete zaujímať o to, ako schudnúť efektívne, rozhodne narazíte na mnoho tipov na chudnutie. A to nielen na internete, ale aj v odborných knihách alebo časopisoch. Ich účinnosť je však ovplyvnená mnohými faktormi a každý z nich môže mať rozdielny efekt na konkrétneho človeka. Nie je však nič horšie a hlavne demotivujúcejšie, než situácia, keď sa snažíte chudnúť, ale nejde to. Na vine môže byť niektorá chyba počas diéty, ktorá môže spôsobiť poriadne problémy s chudnutím. Ktoré sú tie najčastejšie?

1. Príliš riešite kilá a zabúdate na centimetre

Typickou chybou každého, kto začne jesť zdravo, je každodenné váženie sa. Lenže hodnota, ktorú ukazuje ručička váhy nie je hlavným ukazovateľom, či naozaj chudnete. Cieľom každého formovania postavy je úbytok telesného tuku a získanie svalov. A práve pri zaradení fyzickej aktivity sa môže stať, že chudnete tukové vankúšiky a zároveň naberáte svaly. Logicky teda môžete cvičiť a zároveň priberať na váhe. Ako z toho von?

  • vážte sa len jedenkrát týždenne, alebo najlepšie jedenkrát za 14 dní
  • miesto váhy sa radšej pravidelne premerajte krajčírskym metrom, miery (prsia, pás, boky) sú presnejším ukazovateľom vášho chudnutia
  • zaobstarajte si domácu chytrú váhu, ktorá vám detailne vyhodnotí pomer tukov a svalov v tele
  • choďte na pravidelnú telesnú diagnostiku, ktorú vám na špeciálnom stroji (InBody) urobia niektorí výživoví poradcovia alebo tréneri vo fitness centrách


TIP: Pracujete v kancelárii za počítačom a bojíte sa nadváhy, ktorá hrozí z malého pohybu počas dňa? Ukážeme vám 13 tipov, ako nepribrať pri sedavom zamestnaní.


 Co dělat, když nehubnu

2. Počas cvičenia neriešite rozsah tepovej frekvencie a idete na maximum

Zaradili ste do vášho denného režimu pohyb? To je skvelé, ale premýšľali ste nad jeho intenzitou? Príliš vysoká intenzita cvičenia, pri ktorej sa váš tep vyšplhá na maximum, napríklad pri rýchlom behu, môže spôsobiť to, že namiesto tukov organizmus spaľuje len cukry. Takéto cvičenie je skvelé na získanie kondičky, ale s prebytočnými kilami vám nepomôže. Skúste si pri športe strážiť tepovú frekvenciu, ktorá by nemala prekročiť 60 až 70 % vášho maxima.


TIP: Športujete radi, ale po každej fyzickej aktivite vás trápi hlad? Poradíme vám, čo by ste mali jesť po cvičení, aby organizmus dostal všetky potrebné živiny.


3. Jete takzvané zdravé potraviny, ktoré ale zdravé v skutočnosti nie sú

Trend zdravého stravovania sa teší veľkej obľube. A to často využívajú výrobcovia potravín, ktorí sa snažia zákazníkom predať fit potraviny. Tie ale v skutočnosti vlastne zdravé vôbec nie sú. Typickým príkladom sú light potraviny, ktoré majú síce malý obsah tuku, ale na druhej strane mnoho cukru. Preto si pri nákupe vždy čítajte etikety výrobkov a porovnajte si pomer živín.

4. Doprajete si pravidelne alkohol

Chcete schudnúť, ale nedokážete si odpustiť večerné deci vína? Bohužiaľ, aj jeden pohár alkoholu denne môže spôsobiť problém s chudnutím. Alkohol sám o sebe má totiž mnoho prázdnych kalórií, ktoré navyše neprinášajú organizmu žiadne živiny. Ďalším problémom je to, že alkohol vyvoláva veľkú chuť na jedlo. Ruku na srdce, kto má takú vôľu, že si nedá niečo dobré k vínu alebo pivu? Skúste obmedziť alkohol a pochutiny.


Vynechejte alkohol

5. Dodržujete diétu len počas týždňa a víkend neriešite

Ďalšou obrovskou chybou pri chudnutí je nastavenie režimu. Mnoho ľudí si myslí, že stačí dodržiavať redukčný a chudnúci plán len od pondelka do piatku a cez víkend sa to vlastne nepočíta. Ale vedeli ste, že aj jeden deň nekontrolovateľného prejedania môže výrazne narušiť proces chudnutia? Ako z toho von? Nastavte si taký režim, ktorý vám bude vyhovovať a nebudete mať problém ho dodržiavať celých 7 dní v týždni. Tip na účinný redukčný plán.

Dodržujte dietu i o víkendu

6. Dali ste si nereálny cieľ

Schudnem 20 kg za mesiac. To je jeden z absolútne nereálnych cieľov. Teda, možno by bol reálny, ale rozhodne by sa také drastické chudnutie podpísalo na vašom zdraví. Než sa rozhodnete jesť zdravo a chudnúť, stanovte si reálne dosiahnuteľné ciele. Ideálne a zdravé chudnutie je okolo 0,5 kg za týždeň. Teda za mesiac zhruba 2 až 3 kg. Počas diéty nesmiete hladovať. Ak neviete čo jesť, skúste obľúbené keto jedlá od KetoFit®, ktoré skvelo zasýtia.

7. Očakávate výsledky takmer okamžite

Poctivo dodržujete všetky tipy na chudnutie a myslíte si, že vašu ideálnu váhu uvidíte takmer okamžite. Bohužiaľ, tak to nefunguje. Veľmi častou chybou počas chudnutia je myslieť si, že kilá pôjdu dole ako mávnutím prútika. Chudnutie je zložitý a predovšetkým dlhý proces. Preto sa obrňte trpezlivosťou a nepoľavujte vo vašej motivácii. Musíte vydržať dlhší čas, aby sa výsledky mohli dostaviť.

V posledných rokoch sa ale veľmi rýchlo rozšírila diéta, ktorá búra zažité štandardy chudnutia, čítajte ďalej.

Ak chcete čo najrýchlejšie schudnúť, vsaďte na overenú keto diétu

Robiť chyby je ľudské a možno ste si práve uvedomili niektorú chybu, ktorú robíte počas vášho režimu chudnutia. Teraz už možno tušíte, prečo nejdú kilá dole tak rýchlo, ako by ste si priali. Zamerajte sa teda na uvedených 7 bodov a tešte sa, že kilá pôjdu dole. Pokiaľ ale chcete naozaj rýchlo schudnúť, stavte na keto diétu KetoFit, je najrýchlejšia a overená (recenzie keto diéty 98 % Heuréka).

Keto dieta KetoFit funguje

Ako je možné, že keto diéta je účinnejšia než bežné chudnutie?
Tajomstvo úspechu je skryté v procese zvanom 
ketóza. Všetky pokrmy KetoFit totiž obsahujú veľmi nízky obsah cukrov, preto telo skoro po prechode na tento spôsob stravovania začne ako zdroj energie využívať tuky z potravy aj z tukových zásob organizmu, čím sa naštartuje požadované chudnutie.

Okrem rýchleho chudnutia si navyše pochutíte na množstve skvelých jedál, ktorých príprava nevyžaduje takmer žiadnu námahu. 


V rámci keto diéty si tak môžete pochutiť napríklad na:  

✅ Proteínových polievkach v rôznych chutných variáciách,

✅ proteínových cestovinách, omáčkach

✅ proteínovom pečive, pizzi

✅ proteínových kašiach, tyčinkách

✅ palacinkách, džemoch a ďalších sladkostiach.

Keto jídla KetoFit

 

Nestrácajte čas a pustite sa
do rýchleho chudnutia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Dámy, ide to ľahko :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teraz, po týždni užívania, som odhodlaná pokračovať ďalej. 22. dan za mnou – som nadšená. Okolie si všíma! 3. týždeň – nemôžem tomu stále uveriť – ide to ľahko. neviem viac, čo by som napísala okrem výborného odporúčania a fotiek ako dôkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučujem každému, kto to s chudnutím myslí vážne a chýba mu k motivácii ľahký štart. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všetky príbehy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukčný starostlivosti nie sú zaručené pre každého a líšia sa podľa individuálnych dispozícií. Pred začatím redukčnej starostlivosti odporúčame odovzdať odkaz www.ketofit.cz Vášmu lekárovi a poradiť sa s ním ohľadom postupu a vhodnosti.

Upozornění: Součást nízkoenergetické náhrady celodenní stravy určené pro snižování tělesné hmotnosti. Vzájemná kombinace proteinových potravin KetoFit zajišťuje veškeré základní živiny v potřebném množství na 1 den. Nevhodné pro těhotné a kojící ženy. Nepřekračujte doporučené dávkování. Dodržujte dostatečný příjem tekutin přinejmenším 1,5 litru na den. Nevhodné pro osoby do 18 let. Skladujte v suchu při teplotě 10–19 ° C. Chraňte před přímým slunečním zářením. Výrobce neručí za škody vzniklé nesprávným použitím. Dieta je plně funkční při nadváze.

Výrobce: 4FITNESS s.r.o. Příkop 843/4 60200 BRNO-STŘED, ZÁBRDOVICE IČ: 04213815 DIČ: CZ04213815

ppl visa master maestro verification
Získajte prehľad o zľavách a akciách

 
 
Buďte s nami každý deň