Pýtajte sa: +420 770 110 650


Ako začať s keto diétou KetoFit

Rozhodli ste sa, že zmeníte svoju váhu? Gratulujeme. Keto diéta KetoFit je najúčinnejší spôsob ako sa rýchlo a s chuťou zbaviť nadváhy. S obľúbenými keto jedlami schudli už desiatky tisíc žien v ČR a SR. Než sa do samotného chudnutia pustíte, prečítajte si 10 dôležitých odporúčaní ako začať s keto diétou.

Tak hurá do toho!

1. Určite si vašu cieľovú váhu

Chcete schudnúť, to je isté. Koľko presne to ale je? Pokiaľ si vytýčite konkrétny cieľ, bude oveľa viac reálne, že k nemu dôjdete. Na druhej strane, pokiaľ máte nadváhu vyšší, zvoľte si záchytné body. Napr. ak chcete celkovo schudnúť s keto diétou 30 kg, zvoľte si záchytné body každých 10 kg.

2. Aký je váš zdravotný stav?

Zistite, či nemáte nejaké zdravotné obmedzenie, pri ktorých sa neodporúča keto chudnutie.
Zoznam obmedzenie nájdete tu: Obmedzenie keto diéty

V prípade, že si nie ste istí, vhodnosť keto diéty konzultujte so svojím lekárom.
Pokiaľ žiadne prekážky nemáte, s radosťou môžete začať s keto diétou.

3. Vyberte si ten pravý redukčný plán keto diéty

S plánom sa k cieľu ide lepšie, preto si vyberte redukčný plán. Redukčné plány na začiatok keto diéty sa líšia podľa toho, koľko chcete schudnúť.

Sú to plány: Soft, Optimal, Maxi a Maxi plus. Redukčný plán vám určuje dĺžku chudnutia a množstvo produktov, ktoré budete potrebovať. Správny redukčný plán vyberiete podľa toho, koľko chcete schudnúť. Prípadne vám s výberom pomôže náš výživový poradca.

Myslite na to, že každé telo je individuálne a v priebehu môžete plán predĺžiť či skrátiť.

 

Zvoľte si svoj redukčný plán

Keto dieta (proteinová dieta ) Ketofit je ideální pro rychlé hubnutíplán optimalKeto dieta lehká péče

 

 

4. Balíček keto diéty je doma

S balíčkom, ktorý ste si objednali v e-shope dostanete brožúrku. Tu si pozorne prečítajte. Nájdete tu vzorový harmonogram jedál na celý deň. Týmto harmonogramom sa môžete inšpirovať, prípadne si jedlá môžete kombinovať podľa svojej chuti.

Návody na prípravu jedápre rýchle chudnutie sú napísané na zadnej strane obalu produktu. Ďalej sa môžete rozhodnúť, či produkty budete miešať s mliekom, či vodou. U väčšiny produktov je v príprave napísané mlieko. Je to pre tých klientov, ktorí majú väčšiu nadváhu (viac, ako 100 kg) alebo im plán KetoFit neslúži primárne na chudnutie. Nižšie je popísaná príprava s vodou.

5. Čo a kedy jesť? Ako si jedlá pripraviť.

Začať s keto diétou je veľmi jednoduché, stačí jesť 5 jedál KetoFit počas dňa a váha pôjde dole. KetoFit plán vždy začínajte od rána.


Aké jedlá voliť počas celého dňa?
Proteínové kokteily, kaše, puding, panna cottu, fitkao, smoothie, krekry, omelety a polievky môžete ľubovoľne kombinovať počas dňa. Môžete napr. celý deň piť len kokteily.

Jedlá ako sú proteínové tyčinky, slané tyčinky, chlieb, cestoviny risoni a croissant, môžete v chudnúcej fáze iba 1x za deň. (Vyberiete si teda vždy jedno z nich). V stabilizačnej fáze môžete tieto jedlá konzumovať aj viackrát za deň. Všetko je vždy popísané pri použití produktu. Vyskúšajte tiež nízkosacharidové džemy bez cukru.

Palacinky a sviečkovú omáčku odporúčame konzumovať až ku koncu stabilizačnej fáze.

Odstup medzi jedlami by mal byť zhruba 3 hodiny, ale môžete si čas upraviť podľa svojich možností. Dôležité je iba to, aby ste nemali veľký hlad.

Detailný popis čo a kedy jesť nájdete tu: KETO DIÉTA FÁZY

 

Ako si pripraviť jedlá KetoFit:

Příprava s vodou 

(ako doplnok stravy)
Príprava keto jedál KetoFit v kombinácii s vodou zosilňuje efekt chudnutia. Je vhodné zaradiť pri nižšom stupni obezity. Odporúčame jedlá KetoFit kombinovať počas dňa s jedlami uvedenými v receptári KetoFit, alebo sa poradiť s naším výživovým poradcom.
Obsah sacharidov v 1 porcii s vodou: od 0,9 g (podľa typu jedla) 

Příprava s mlékem

(ako náhrada celodennej stravy určená na chudnutie)
Príprava keto jedál KetoFit s použitím mlieka mierne spomaľuje účinok chudnutia. Odporúčame pri vyššom stupni obezity, kedy je chudnutie prirodzene veľmi rýchle. Rýchlosť chudnutia je vhodné spomaliť, aby nedošlo k preťaženiu organizmu.
Obsah sacharidov v 1 porcii s mliekom: od 6,9 g (podľa typu jedla)

6. Pitný režim počas keto diéty

Na začiatku keto diéty aj počas celého priebehu je dôležité strážiť si prísun tekutín. Prečo je to tak dôležité? Správny príjem tekutín podporuje vstrebávanie živín, pomáha detoxikovať organizmus a napomáha chudnutiu. Ako sa hovorí: „Hlad je prezlečený smäd“ Zvláda teda ovládať chuť na sladké.

Snažte sa v priebehu dňa vyp 3 litre vody.

Príjem tekutín je individuálny, pre úpresnenie, koľko tekutín denne vypiť, poslúži tento výpočet: vaša váha v kg x 0,03l vody.

Čo do pitného režimu môžem zaradiť?
Vodu čistú a minerálnu, zelené, zázvorové, čierne a bylinkové čaje. V prípade potreby sladkého pitia si občas dajte trochu zero coly alebo našu "sladkú" KetoFit príchuť nechajte rozpustiť vo vode a urobte si tak limonádu.

7. Recepty

Chudnutie si môžete spestriť prípravou jedál podľa našich keto receptov.

Dôležité je načasovanie. Pokiaľ chcete, aby bolo chudnutie efektívne, tak recepty, ktoré obsahujú suroviny nepatriace do chudnúcej fáze, zaraďte až po 2. týždni chudnúcej fáze. Takéto jedlo si doprajte 1x za 3 dni ideálne v prvej polovici dňa.

Tu nájdete zoznam surovín, ktoré môžete použiť v chudnúcej a stabilizačnej fáze.

8. Dôležité pravidlá pre hladký priebeh

  • Doprajte si spánok aspoň 7 h denne
  • Na začiatku si zmerajte svoje miery cez pás, boky, obvod paží a hmotnosť
  • Vážte sa maximálne 1x týždenne
  • Myslite na to, že stres negatívne ovplyvňuje chudnutie, snažte sa žiť pozitívne a s úsmevom
  • Čokoľvek čo budete pridávať naviac do vášho denného príjmu, môže spomaliť chudnutie
  • Všetko je o zvyku, dajte svojmu telu čas

9. Pokiaľ to nejde podľa vašich predstáv

Majte s chudnutím a hlavne vašim telom trpezlivosť. Kilá sa na tele neusadili za týždeň, tak mu doprajte čas s naštartovaním chudnutia. Chudnutie ide vo vlnách, preto sa neľakajte, pokiaľ nebude úbytok váhy každý týždeň rovnaký. V prípade, že sa chudnutie zastaví na príliš dlhú dobu, konzultujte to s naším výživovým poradcom.  Pomôže vám upraviť plán a poradí ako chudnutie znovu rozbehnúť.

10. Čo mám robiť po ukončení chudnutia s KetoFit?

Tento bod je veľmi zásadný.

Po ukončení chudnutia a dosiahnutí svojho cieľa bude váš metabolizmus zrýchlený, bude pracovať tak ako má.  Pokiaľ sa ale vrátite opäť k starému stravovaniu (nezdravé jedlá, nesprávne načasovanie jedál atď.), tak môže dôjsť k opätovnému priberaniu. Nejedná sa o jo-jo efekt, ale o zlý životní štýl, ktorý spôsobuje priberanie váhy.

Je teda dôležité pokračovať v pravidelnosti jedál počas dňa a zdravej skladbe potravín. Môžeme vám s tým pomôcť. Radi vám vypracujeme jedálniček na mieru a jo-jo efekt už nebude mať žiadnu šancu.

Odporúčame zaradiť aj naďalej 1 jedlo KetoFit počas dňa. Uľahčíte tak organizmu, dodáte kvalitné proteíny pre podporu svalov a dávku vitamínov a minerálov pre lepšiu vitalitu. (Jedlá KetoFit sa bežne používajú ako náhrada klasických jedál zo supermarketu. Ako doplnok sú vhodné pre celú rodinu aj pre športovcov. Sami si na nich pravidelne pochutnávame.)

Viac sa dočítate tu:

 

KetoFit pre podporu organizmu:
https://zeny.iprima.cz/hubneme-s-ketofit/jezte-chytre-v-dobe-viru-a-posilujte-imunitu-hit-nizkosacharidova-trvanliva-jidla

 

 

 Na začiatok s keto diétou teraz už viete všetko.
Pokiaľ ešte nemáte vybraný svoj balíček, začnite tu:

Proteinová jídla KetoFit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Dámy, ide to ľahko :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teraz, po týždni užívania, som odhodlaná pokračovať ďalej. 22. dan za mnou – som nadšená. Okolie si všíma! 3. týždeň – nemôžem tomu stále uveriť – ide to ľahko. neviem viac, čo by som napísala okrem výborného odporúčania a fotiek ako dôkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučujem každému, kto to s chudnutím myslí vážne a chýba mu k motivácii ľahký štart. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všetky príbehy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukčný starostlivosti nie sú zaručené pre každého a líšia sa podľa individuálnych dispozícií. Pred začatím redukčnej starostlivosti odporúčame odovzdať odkaz www.ketofit.cz Vášmu lekárovi a poradiť sa s ním ohľadom postupu a vhodnosti.

Upozornění: Součást nízkoenergetické náhrady celodenní stravy určené pro snižování tělesné hmotnosti. Vzájemná kombinace proteinových potravin KetoFit zajišťuje veškeré základní živiny v potřebném množství na 1 den. Nevhodné pro těhotné a kojící ženy. Nepřekračujte doporučené dávkování. Dodržujte dostatečný příjem tekutin přinejmenším 1,5 litru na den. Nevhodné pro osoby do 18 let. Skladujte v suchu při teplotě 10–19 ° C. Chraňte před přímým slunečním zářením. Výrobce neručí za škody vzniklé nesprávným použitím. Dieta je plně funkční při nadváze.

Výrobce: 4FITNESS s.r.o. Příkop 843/4 60200 BRNO-STŘED, ZÁBRDOVICE IČ: 04213815 DIČ: CZ04213815

ppl visa master maestro verification
Získajte prehľad o zľavách a akciách

 
 
Buďte s nami každý deň