Pýtajte sa: +420 770 110 650


Ako schudnúť po pôrode bez hladovania - vieme ako na to!

6 základných pravidiel

Pre mnoho žien predstavuje zhadzovanie prebytočných kíl po pôrode veľký problém. Už samotné zotavovanie z pôrodu spolu so starostlivosťou o novorodenca, ktorá vyžaduje kompletnú zmenu každodennej rutiny, býva pre novopečenú matku veľmi náročným obdobím.

Aj tak je potrebné čo možno najskôr nabehnúť na zdravý životný štýl, ktorý predstavuje nie len účinnú cestu, ako schudnúť po pôrode, ale aj ako sa z pôrodu najrýchlejšie zotaviť.

 

jak hubnout po porodu

 

Je úplne prirodzené, že počas tehotenstva priberiete. Placenta, plodová voda, prsné tkanivo, väčší objem krvi aj samotný plod pochopiteľne niečo váži, zatiaľ čo prebytočný tuk slúži ako rezerva energie pre vás a vášho drobčeka.

Pokiaľ je ale tuku nadbytok, tak sa prirodzene objavuje otázka, kedy začať chudnúť po pôrode. Samozrejme, môžete zľahka začať už po niekoľkých týždňoch, určite by ste na to ale mali ísť pozvoľna a zbytočne sa nepreťažovať. Skúste napríklad nasledujúce tipy.

1. Dojčite, pokiaľ môžete

Možno uvažujete nad tým, že by ste svojmu bábätku začali skoro podávať dojčenské mlieka namiesto materského, avšak vedzte, že chudnutie po pôrode pôjde s dojčením lepšie. Ide totiž nie len o prirodzený spôsob, ako dodať vášmu dieťaťu všetky potrebné živiny, ale aj ako sa rýchlo a prirodzene zotaviť. Pri pravidelnom dojčení sa totiž sťahuje maternica a spolu s ňou sa vracia do normálneho stavu aj zvyšok vášho tela, a tak sa postupne vracia späť aj vaša váha, ktorú ste mali na začiatku tehotenstva. Navyše je dobre známe, že dojčenie prispieva k chudnutiu rovnako ako cvičenie. Telo musí produkovať mlieko, čo stojí mnoho energie. Pokiaľ ale dojčiť z nejakého dôvodu nemôžete, nezúfajte. Existuje mnoho možností, ako schudnúť po pôrode bez dojčenia.

2. Choďte na prechádzky

Je jasné, že hneď po pôrode nenabehnete do posilňovne a nebudete zdvíhať ťažké váhy. To ale neznamená, že by ste sa mali pohybu vyhýbať úplne. Najlepšie chudnutie po pôrode prebieha pozvoľna, a tak by aj aktivita mala postupne narastať. Na začiatok vsaďte na pravidelné prechádzky s kočíkom, na ktoré by ste určite tak či tak vyrazili.

jak zhubnout po porodu

3. Používajte nosič

Špeciálne nosiče môžete používať už po šestonedelí. Nosič má oproti kočíku veľkú výhodu – otvára nové možnosti pohybu v prírode a slúži aj ako závažie. Navyše v nosiči spia deti lepšie a dlhšie než v kočíku. Postupne môžete svoje tempo aj dĺžku trasy zvyšovať, čo je dobrá cesta, ako naštartovať chudnutie po pôrode.

4. Strážte si pitný režim

Nezáleží na tom, či ste po pôrode alebo nie, vždy je potrebné dbať na dodržiavanie pitného režimu. Počas spaľovania tukov sa totiž z tela uvoľňujú toxíny, ktoré je nutné z tela dostať von, a to spolu s močom. Dostatok tekutín je preto nevyhnutnou súčasťou metód, ako schudnúť po pôrode. V opačnom prípade by ste na sebe mohla spozorovať rôzne nepríjemné symptómy, ako napríklad bolesť hlavy, únavu, svalové kŕče alebo viditeľnú dehydratáciu pokožky. Snažte sa však piť po malých dúškoch a pravidelne – majte fľašu s vodou stále po ruke. Nárazové doháňanie pitného režimu zaťažuje ľadviny a môže spôsobiť, že by ste okrem toxínov vylúčila aj cenné minerály, ktoré telo nestihlo spracovať.

5. Začnite cvičiť

Akonáhle sa budete cítiť zotavená a pripravená na náročnejšiu aktivitu, môžete sa pustiť do cvičenia. Nemusíte však vyhľadávať žiadne špeciálne cviky po pôrode. Na efektívne spaľovanie tukov sa totiž odporúčajú predovšetkým rôzne druhy kardio cvičení, ktoré zahŕňajú napríklad beh, bicyklovanie alebo plávanie. Telo pri nich chudne ako celok. Pokiaľ však nechcete, aby vám narástli veľké svaly, zvoľte pomalšie tempo, ale cvičte dlhšie - ideálne hodinu, a to aspoň dvakrát alebo trikrát týždenne.

6. Pozor na prázdne kalórie

Obdobie po pôrode nie je jednoduché pre žiadnu ženu, ale pre mnoho z nich to môže byť mimoriadne náročné. Regenerujú po komplikovanom pôrode, nevyspia sa, sú psychicky aj fyzicky na dne. Je jasné, že riešiť pritom zdravý jedálniček je tak trochu sci-fi. Bohužiaľ mnoho žien volí ako rýchly a pohotový zdroj energie sladkosti a ďalšie jedlá plné cukru, ktoré im ale nedodajú dôležité živiny. A tie sú počas dojčenia mimoriadne dôležité! Energiu preto radšej doplňte čerstvým ovocím alebo kvalitnými džemami bez cukru.

7. Majte po ruke diétne občerstvenie

Zaneprázdnená starosťou o deti a domácnosť často potrebujete nejakú rýchlu pochúťku na doplnenie energie. To sme už načrtli vyššie. Pokiaľ si ale domov naskladníte sušienky, čokoládu a rôzne mliečne produkty s cukrom, je jasné, že s chudnutím vám to nepomôže. Nakupujte rozumnejšie: proteínové dezerty s minimom cukrov, sladké proteínové tyčinkypanna cottu, alebo proteínový keto puding.

 

 

Rýchle chudnutie po pôrode – na čo si dať pozor


Základom je neponáhľať sa
Niektoré ženy majú tendenciu chudnutie brucha po pôrode uponáhľať. Vidia sa v modelkách, ktoré aktívne cvičia už v šestonedelí a držia striktnú diétu. Pozor na to! Všetko prispôsobte svojej kondícii a počas šestonedelia robte naozaj len nenáročné cviky, odporúčané v tomto období. Inak hrozí, že si regeneráciu po pôrode vážne skomplikujete.

Pozor na striktné diéty
Počas prvých mesiacov po pôrode radšej zabudnite na akúkoľvek redukčnú diétu. Doprajte si vyvážený jedálniček plný čerstvého ovocia, zeleniny a orechov, s dôrazom na bielkoviny a vitamíny. Vyhýbajte sa príliš spracovaným potravinám a konzervantom.

jak zhubnout po porodu

Zdravý jedálniček a správne chudnutie po pôrode

Ak ste už niekedy hľadali spôsoby, ako schudnúť, tak iste viete, že to bez úpravy vášho jedálnička nepôjde. A tak je jasné, že na chudnutie po pôrode musíte upraviť váš jedálniček. Počas dojčenia sa veľkým zásahom v stravovaní radšej vyhnite, aby ste svoj organizmus príliš nezaťažovala. Avšak akonáhle začnete dieťaťu dávať príkrmy a tým pádom menej a menej dojčiť, už sa môžete pustiť do razantnejších krokov.

Skvelým pomocníkom pri chudnutí popôrodných kíl vám bude ketónová diéta KetoFit. S ňou sa vám podarí schudnúť prakticky bez námahy, a navyše aj bez hladovania. Ako je to možné? Ide to vďaka špeciálnym pokrmom, ktoré sú bohaté na proteíny, vlákninu, vitamíny a minerály, ale zároveň obsahujú minimum sacharidov, čím sa vyvolá v tele stav zvaný ketóza. Počas nej telo využíva zásoby energie uložené vo forme tukov, ktoré prirodzene spaľuje - a vy tak chudnete. Vyberať si môžete z 60 kvalitných jedál.

 

Recepty na chudnutie po pôrode

proteinové palačinky s džememProteínové palacinky s džemom

Áno, palacinky nevyzerajú ako dobrý nápad, keď riešite, ako schudnúť po pôrode. Stačí ale použiť chytré suroviny – proteínové palacinky KetoFit a k nim niektorý zo 100% extra džemov zo zrelého ovocia bez pridaného cukru. Táto lahôdka vám dodá dôležité živiny a poteší chuťové poháriky.

Vyberte si palacinky s džemom

 

proteinové těstovinyProteínové cestoviny so špenátom a parmezánom

Keto cestoviny so špenátom a parmezánom sú veľmi chutným jedlom, a pritom ho pripravíte naozaj rýchlo. Vďaka použitiu keto cestovín Risoni má tento pokrm veľmi málo sacharidov a je tak ideálny pri chudnutí po pôrode.

Recept proteínové cestoviny so špenátom


keto toustyKeto tousty pre fit postavu

Keto tousty vďaka zmesi na keto pečivo a krekry obsahujú minimum sacharidov, takže sú ideálne na rýchle chudnutie po pôrode. Recept môžete ľubovoľne upraviť a tousty naplniť ľubovoľnými nízkosacharidovými surovinami (šunka, tvaroh, tvarôžky, kuracie mäso, zelenina, tuniak).

Recept keto tousty 

 

proteinové smoothieProteínové smoothie KetoFit

Toto nie je práve recept, ale šikovný tip pre vyťažené mamy rozhodne áno. Vyberte si niektorý z ovocných variantov smoothie KetoFit. Získate rýchle jedlo, ktoré však nie je žiadnym kompromisom – dodá vám bielkoviny, vitamíny a vďaka nízkemu obsahu sacharidov nepriberiete ani gram tuku. 

Proteínové smoothie

  

Tip: Vyskúšajte aj ďalší z desiatok osvedčených receptov pre rýchle chudnutie po pôrode.

 

Ako sa darí chudnúť po pôrode Kateřině?

Pozrite sa, ako schudla po pôrode Kateřina, jedna z desiatok tisíc zákazníčok KetoFit, jej príbeh nájdete tu - recenzie chudnutia s KetoFit. Počas niekoľkých týždňov sa dostala na váhu nižšiu než pred pôrodom a dokonca aj pred jej školskými rokmi. Teraz pravidelne športuje a užíva si všetok čas s deťmi.

Ketodieta KetoFit mě pomohla  

 

Pokiaľ aj vy bojujete s chudnutím po pôrode,
odporúčame vyskúšať práve ketónovú diétu, výsledok je takmer 100%.

Viac o ketónovej diéte tu

 

 

 

 

 


 

Dámy, ide to ľahko :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teraz, po týždni užívania, som odhodlaná pokračovať ďalej. 22. dan za mnou – som nadšená. Okolie si všíma! 3. týždeň – nemôžem tomu stále uveriť – ide to ľahko. neviem viac, čo by som napísala okrem výborného odporúčania a fotiek ako dôkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučujem každému, kto to s chudnutím myslí vážne a chýba mu k motivácii ľahký štart. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všetky príbehy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukčný starostlivosti nie sú zaručené pre každého a líšia sa podľa individuálnych dispozícií. Pred začatím redukčnej starostlivosti odporúčame odovzdať odkaz www.ketofit.cz Vášmu lekárovi a poradiť sa s ním ohľadom postupu a vhodnosti.

Upozornění: Součást nízkoenergetické náhrady celodenní stravy určené pro snižování tělesné hmotnosti. Vzájemná kombinace proteinových potravin KetoFit zajišťuje veškeré základní živiny v potřebném množství na 1 den. Nevhodné pro těhotné a kojící ženy. Nepřekračujte doporučené dávkování. Dodržujte dostatečný příjem tekutin přinejmenším 1,5 litru na den. Nevhodné pro osoby do 18 let. Skladujte v suchu při teplotě 10–19 ° C. Chraňte před přímým slunečním zářením. Výrobce neručí za škody vzniklé nesprávným použitím. Dieta je plně funkční při nadváze.

Výrobce: 4FITNESS s.r.o. Příkop 843/4 60200 BRNO-STŘED, ZÁBRDOVICE IČ: 04213815 DIČ: CZ04213815

ppl visa master maestro verification
Získajte prehľad o zľavách a akciách

 
 
Buďte s nami každý deň