Pýtajte sa: +420 770 110 650


20 tipov, ako schudnúť do plaviek

Cítite sa trochu neisto pri predstave, že už za pár týždňov vystavíte svoje krivky v plavkách pri vode? Na vyladenie postavy už veľa času neostáva, takže sa vám možno budú hodiť naše overené tipy na rýchle chudnutie do plaviek.

 

 ako schudnúť do plaviek

 

1. Udržte si motiváciu

Zásadné je, aby ste vydržali aspoň mesiac a nestratili motiváciu po prvom týždni chudnutia. Nájdite si niečo, čím si budete stále pripomínať váš cieľ a víziu. Napríklad fotku modelky, ktorá má podľa vás ideálnu postavu a tu si vyveste na chladničku. Alebo si ju nastavte ako pozadie v mobile. Myslite čo najčastejšie na to, ako skvele sa budete cítiť, až zhodíte svoje prebytočné kilá.

2. Zbavte sa starých konceptov

Nebojte sa robiť zmeny a experimentovať! Skúste zahodiť zažité predstavy o tom, ako schudnúť do plaviek. Je tu mnoho nových trendov a poznatkov z oblasti zdravého životného štýlu a chudnutia, ktoré stoja za to vyskúšať. Namiesto počítania kalórií skúste keto diétu, miesto stereotypného behania a kardia možno zvládnete efektívnejšie HIIT cvičenie.

3. Jedálničku dajte prednosť

Jedálniček má najväčší podiel na vašej postave a kondícii. Môžete cvičiť, ako chcete, ale nevhodná strava vám aj tak nedovolí naozaj schudnúť a ukázať vyrysované svaly. A naopak – dá sa efektívne chudnúť aj bez cvičenia, keď viete, ako vyzerá správny jedálniček na chudnutie. Najviac našich tipov preto bude práve z oblasti výživy, ale dostaneme sa aj k pohybu.

4. Prospeje vám detoxikácia

Málokto má taký zdravý životný štýl a stravovanie, aby občas nepotreboval detox. Odpadné látky v tele zadržujú vodu, zaťažujú pečeň a zhoršujú stav vašej pokožky. Skúste jednodenný pôst na vode a bylinnom čaji alebo si dajte pár dní na zeleninových a ovocných šťavách. Skvelo funguje aj pravidelná návšteva sauny. Zlepšíte tým váš metabolizmus, čo sa pri chudnutí bude hodiť. 

5. Zakážte si cukor

Repný a trstinový cukor je asi najväčší nepriateľ chudnutia. Cukry sa dnes skrývajú vo väčšine priemyslovo vyrábaných potravín a nápojov. Hľadajte ingrediencie menom glukózový alebo glukózo-fruktózový sirup. Rafinované cukry zbytočne zaťažujú tráviace orgány a dodávajú množstvo rýchlej energie, ktorá sa ochotne ukladá do tukových zásob. Keď potrebujete energiu na cvičenie, siahnite radšej po ovocí.

6. Znížte príjem sacharidov

Pri cukroch to nekončí. Nízkosacharidová diéta je v poslednej dobe mimoriadne obľúbená cesta, ako sa dostať do formy. Sacharidy sú pre väčšinu z nás vhodné len v obmedzenej miere a skutočný úžitok z nich majú iba aktívni a profesionálni športovci. Všetkým ostatným slúži hlavne ako spoľahlivý zdroj k tvorbe tukových zásob.

ako schudnúť do plaviek

7. Vyhnite sa sladeným nápojom

Zabudnite na colu, limonády, radlery aj ľadovú kávu. Žiadne zo sladených nápojov sa nedajú považovať za funkčnú súčasť pitného režimu, pretože pri spracovaní cukru z tela voda odchádza. A navyše získate plno prázdnych kalórií a preťažený metabolizmus. Ako plnohodnotný zdroj tekutín zvoľte čistú vodu, minerálky a nesladené bylinkové čaje.

8. Zamerajte sa na proteíny

Pokiaľ ide o rýchle chudnutie, proteíny (a zdravé tuky) predstavujú najlepšie živiny. Je to možno v rozpore so zažitými konceptami, ale nové skúsenosti hovoria jasne. Na rozdiel od sacharidov sú proteíny nevyhnutné pre tvorbu a regeneráciu väčšiny tkanív, tvorbu hormónov aj krviniek. Okrem toho vás jedlo s prevahou bielkovín zasýti na dlhšiu dobu. Kvalitné bielkoviny dodajú proteínové nápoje.

9. Vyskúšajte proteínové potraviny

Obmedziť sacharidy v prospech proteínov vyžaduje trochu snahy v kuchyni a naštudovanie si potravín. Ale môžete si to elegantne uľahčiť – obstarajte si niektoré z hotových proteínových potravín a obohaťte nimi váš jedálniček. Skvelý je napríklad proteínový chlieb alebo proteínová kaša na raňajky. Ako prílohu skúste proteínové cestoviny a desiatu či olovrant vyriešte proteínovým kokteilom.

ako schudnúť do plaviek

10.Dajte si keto diétu

Ketónovú diétu nemôžeme vynechať z nášho zoznamu. V poslednej dobe patrí rozhodne medzi najviac rozšírené metódy, ako schudnúť brucho a boky. Keto diéta využíva na chudnutie tzv. ketózu. To je stav, kedy telo aktívne spaľuje tuky, keď veľmi striktne obmedzíme všetky sacharidy. Výhodou keto diéty je, že nemusíte hladovať, počítať kalórie ani intenzívne cvičiť. Navyše ju môžete ľahko absolvovať vďaka hotovým balíčkom a špeciálnym pokrmom pre keto diétu.

11. Doprajte si listovú zeleninu

Šaláty, rukola, špenát, alebo polníček – listová zelenina má vysokú koncentráciu prospešných látok aj množstvo vlákniny, ktorá pomáha zasýtiť. Pritom obsahuje minimum kalórií. Užívajte si šaláty s množstvom listov, doplnených kvalitným syrom, grilovaným mäsom, praženými semienkami a olivovým olejom. Na letnú sezónu sú ako stvorené!

12. Využite každú minútu na pohyb

Pre niekoho je skoro nemožné vyhradiť si čas na klasické cvičenie alebo behanie. Choďte na to chytro a využite každú chvíľku – všetko sa počíta. Môžete robiť drepy pri čistení zubov, chodiť len po schodoch alebo jazdiť do práce na bicykli. Aj pri sedení v aute alebo električke sa dá pracovať so sedacími svalmi a zatínať panvové dno. Viac tipov na neobvyklé cvičenie nájdete napríklad na YouTube.

13. Robte, čo vás baví

Nájdite si taký šport, ktorý vás bude baviť. Ak sa do cvičenia musíte nútiť, dlho vám to nevydrží. Aj obyčajná svižná chôdza v prírode je dobrý spôsob, ako schudnúť stehná a zadok. Ešte lepšie bude plávanie, bicyklovanie alebo kolieskové korčule. Určite to bude zábavnejšie, než sa zavrieť do fitka alebo doma makať na rotopéde.

14. Pozor na alkohol

Alkohol pridáva množstvo kalórií a dlhodobo uberá energiu. Chudnutie do plaviek je preto ideálny čas pre "suchý mesiac". Po cvičení si ale pokojne doprajte malú desiatku alebo si dajte pohár vášho obľúbeného (suchého!) vína po večeri, tým nič nepokazíte.

15. Skúste HIIT

Táto magická skratka znamená High Intensity Interval Training, teda cvičenie rozdelené do krátkych, zato veľmi intenzívnych sekvencií. HIIT je skvelá alternatíva monotónneho kardio cvičenia a ukazuje sa, že je ako stvorený na chudnutie do leta. Oproti dlhému cvičeniu v nízkej tepovej frekvencii (kardio) vám HIIT nezaberie toľko času. Bude to jednoducho zábavná metóda, ako schudnúť boky a celkovo sa dostať do formy.

 

ako schudnúť do plaviek

 

16. Spánok a odpočinok

Spánok a relax sú zásadné pre správne fungovanie metabolizmu a pre niekoho je dokonca nedostatok spánku jednou z príčin nadváhy. Skúste si nastaviť dobrú spánkovú hygienu – choďte spať pred polnocou, jedzte naposledy minimálne 2 hodiny pred spaním a v rovnakej dobe už nepozerajte do žiariaceho displeja mobilu ani počítača.

17. Nevyhovárajte sa

Spomeňte si na tip č. 1 o motivácii. Keď vám bude hlava našeptávať, že sa vám akurát nechce cvičiť alebo si dať zdravú večeru (a dobre vieme, že sa to bude diať pravidelne), myslite na svoj cieľ a zámer. Keď svoj nový režim chvíľu vydržíte, zvyknete si a nakoniec si to budete aj užívať.

18. Maškrtiť sa dá zdravo

Dajte si pozor, aby vaše chúťky na sladké nezhatili celé snaženie. Maškrtiť môžete chytro a diétne – vyberte si pochúťky bez cukru a sacharidov. Aj tu môžete siahnuť po sortimente proteínovej diéty, ktorá ponúka napríklad palacinky, proteínové čoko tyčinky alebo dokonca panna cottu a vysoko kvalitné nízkosacharidové džemy plné ovocia.

ako schudnúť do plaviek

19. Nainštalujte si chytrú aplikáciu

Máte na dosah množstvo mobilných aplikácií, ktoré vám pomôžu pri cvičení a chudnutí. Dokážu vám odporučiť zostavu cvikov, merať čas aj kalórie alebo zaznamenávať váš postup a zlepšenie. Získate navyše ďalšieho strážcu, ktorý vám pomôže sústrediť sa na váš plán. Dáta potom môžete zdieľať s ostatnými a nechať sa trochu vyhecovať.

20. Oslavujte vaše pokroky

Niekedy sa bude zdať, že sa nič nemení, a to vám zoberie vietor z plachiet. Zamerajte sa preto aj na čiastočné úspechy na vašej ceste – môže to byť každý centimeter v páse alebo štvrť kila dole pri rannom vážení. Keď svojím úspechom venujete pozornosť, dovolíte si radovať sa z nich a pochváliť sa ostatným, dodá vám to ďalšiu motiváciu a chuť na sebe pracovať.

 

Držíme vám palce!

 

 

 

 

 


 

Dámy, ide to ľahko :)

Eva Velmi vytížená

32 let „Nejsnadnějšíhubnutí“
Teraz, po týždni užívania, som odhodlaná pokračovať ďalej. 22. dan za mnou – som nadšená. Okolie si všíma! 3. týždeň – nemôžem tomu stále uveriť – ide to ľahko. neviem viac, čo by som napísala okrem výborného odporúčania a fotiek ako dôkaz :) *
Zuzka Kadeřnice
24 let „KetoFitdoporučuji“
KetoFit doporučujem každému, kto to s chudnutím myslí vážne a chýba mu k motivácii ľahký štart. *
Kateřina maminka
34 let „Vypadám lépe než na střední“
S váhou jsem se prala od 18ti let, vyzkoušela jsem snad vše, ale bez výsledku, měla jsem 96 kg. Až díky KetoFit jsem zhubla na váhu, kterou jsem měla naposledy na střední. *
Renáta zhubla jsem já i mé kolegyně
„KetoFit doporučuji kamarádkám“
Nikdy jsem nejedla sladké, přesto jsem bojovala s nadváhou. Myslela jsem, že bude těžké shodit, ale naopak. Z pár týdnů s KetoFit jsem dosáhla svého cíle. Až jsem se děsila jak to jde rychle :) *
Veronika máma 3 dětí
36 let „Je ze mě nový člověk“
Zdraví se mi rapidně zhoršilo, musela jsem ihned jednat. Hledala jsem, jak rychle a bezpečně zhubnout. Po dlouhém vybírání jsem šla do KetoFit . A teď? Kila dole, zdraví na 1* Díky! *
Všetky príbehy
 
 
 
Koupit Ketofit


* Výsledky KetoFit redukčný starostlivosti nie sú zaručené pre každého a líšia sa podľa individuálnych dispozícií. Pred začatím redukčnej starostlivosti odporúčame odovzdať odkaz www.ketofit.cz Vášmu lekárovi a poradiť sa s ním ohľadom postupu a vhodnosti.

Upozornění: Součást nízkoenergetické náhrady celodenní stravy určené pro snižování tělesné hmotnosti. Vzájemná kombinace proteinových potravin KetoFit zajišťuje veškeré základní živiny v potřebném množství na 1 den. Nevhodné pro těhotné a kojící ženy. Nepřekračujte doporučené dávkování. Dodržujte dostatečný příjem tekutin přinejmenším 1,5 litru na den. Nevhodné pro osoby do 18 let. Skladujte v suchu při teplotě 10–19 ° C. Chraňte před přímým slunečním zářením. Výrobce neručí za škody vzniklé nesprávným použitím. Dieta je plně funkční při nadváze.

Výrobce: 4FITNESS s.r.o. Příkop 843/4 60200 BRNO-STŘED, ZÁBRDOVICE IČ: 04213815 DIČ: CZ04213815

ppl visa master maestro verification
Získajte prehľad o zľavách a akciách

 
 
Buďte s nami každý deň